Saturday, October 23, 2010

Bintang Klasik 2010 Zon Selatan

Assalamualaikum....

Pada hujung July yg lps, aku menyertai pertandingan Bintang Klasik 2010 peringkat Zon Selatan mewakili Neg.Johor. Alhamdulillah aku menjadi Johan & membawa pulang wang tunai RM2000. Memang rasa hepi tp dlm masa yg sama aku rs agak sedih sbb cuma mak & abah yg dtg mlm tu...Iwan xdpt datang sbb ayah dia sakit masuk hospital...mula2 tu rasa sedih juga sbb iwan xdpt dtg...tapi aku masih bersemangat bila mak & abah dtg utk bg sokongan....walaupun kawan2 yg sentiasa ada dgn aku pd setiap pertandingan xdpt dtg sbb jauh di KL sana, aku ttp mencuba & semangat utk wat yg terbaik...Pada 6 October  2010 ni aku akn ke peringkat Semi Final di RTM Seremban. Aku mmg mengharapkan utk dpt ke final...tp tu sume bergnatung pada rezeki...ada rezeki, insyaalllah ada...persediaan aku pun ala kadar saja..tp aku bersemngat sbb mak, abah, adik2, iwan & kawan2 aku (aruel@azam, jay, viey, mimi & yg lain2 ) pun turut akn dtg....Kak joy & Efa plak akan jadi backup dancer dgn sukarelanya...terima kash kak joy & efa... Aku harap sume rakyat Johor mendoakan kejayaan aku utk ke final nnti dgn membawa nama negeri kelahiranku sendiri...


No comments:

Post a Comment