Saturday, October 23, 2010

Namaku AYU

Assalamulaikum semua...

Namaku Ayu..dilahirkan pada 14 Januari 1986..berusia 24 tahun, pemegang Ijazah Sarjana Muda Pengurusan (Maritim) drp Universiti Malaysia Terengganu (UMT) & kini bertugas sebagai Pegawai Pengurusan Projek  Thn 2010 ni merupakan tahun yg membawa rezeki kepada aku...alhamdulillah...aktiviti seni yg aku sertai semuanya membuahkan hasil & beroleh kejayaan...sedih, gembira, terharu semuanya bercampur baur...tp aku bersyukur kerana aku masih mampu bernafas & berdiri utk melakukan ape yg aku minat & suka....Terima kasih pada mak & abah yg memahami minat aku...Terima kasih jg wat kekasih hati aku Iwan yg sentiasa menyokong, memahami aku & xpernah sekali pun melarang aku utk menyanyi..thanx a lot sayang...


No comments:

Post a Comment