Saturday, October 23, 2010

Bintang P.Ramlee & Saloma 2010 Zon Selatan

Assalamualaikum...

Minggu lps, 16/10/2010 sekali lagi aku mewakili Johor ke pertandingan Bintang P.Ramlee & Saloma 2010 peringkat Zon Selatan. Kali ni mereka x sediakan kenderaan utk ke Melaka..Aku terpksa menumpang Kak Leen yg merupakan salah seorang peserta jg...terima kasih pada kak leen yg sudi menumpangkan aku...Aku pun tpksa tumpang hotel pnerbit kami iaitu Kak syam & kak suzie sbb aku tkut tdo hotel sorg2..huhuh...Pada hari pertandingan tu, mak & abah xdapt dtg atas sbb2 yg xdpt dielakkan. Iwan pun xdpt dtg sbb ada company trip..yg dtg adalah kwn2 aku yg sgt2 sporting & sgt2 bg sokongan pada aku...Aruel@azam, mimi, viey, jay, donia & mummy viey. Aku sebenarnya nk ucapkan terima kasih sgt2 kata azam yg bnyk sgt bantu aku & bg sokongan & tunjuk ajar...xjemu2 tolong aku & bw mummy utk tlg make up & wat rambut aku..hasilnya sgt2 puas hati..terima kasih mummy...mimi,viey,jay plak, thanx sbb sanggup dtg dari jauh wpun agak lmbat tp dorg still dtg jg bg sokongan..alhamdulillah..aku johan lagi kategori saloma....so aku akn wakil zon ke kebnagsaan pada 4/12/2010 ni berduet dgn peserta Melaka iaitu Muhammad Fadzli. Aku mengharapkan doa dari kalian semua utk kami menang di peringkat kebangsaan nnti.....InsyaAllah....


No comments:

Post a Comment